Asociatia Nationala a Profesionistilor in Managementul Riscurilor din Romania

 

Cursul Tranzitia la ISO 9001:2015 isi propune sa abordeze principalele modificari pe care le aduce noua editie a standardului ISO 9001:2015 in vederea unei tranzitiei optime la noile cerinte.

 

Tematica:

  • Structura standardului SR EN ISO 9001:2015;

  • Corespondenta cerintelor SR EN ISO 9001:2015 cu cerintele SR EN ISO 9001:2008;

  • Corelatia dintre articolele celor doua versiuni ale SR EN ISO 9001;

  • Modificarile aduse de editia revizuita;

  • Consolidarea abordarilor din versiunea 9001, reluate in noua versiune: abordarea pe baza de proces, ciclul PDCA

  • Abordarile conceptuale noi: contextul organizatiei, leadership, gandirea pe baza de risc utilizata in planificare si conducerea proceselor sistemului de management al calitatii, evaluarea performantei;

  • Relatia cu alte standarde internationale referitoare la managementul calitatii;

  • Aplicatii practice

 

Mai multe detalii gasiti accesand link-ul: http://www.cursuriautorizate.ro/cursuri/161/Tranzitia_la_ISO_9001:2015.html

 

"TEHNICI DE NEGOCIERE EFICIENTA", cel mai nou si mai eficient curs de negociere de pe piata, este destinat persoanelor care lucreaza in vanzari, celor care se ocupa de achizitii, managerilor de produs, managerilor in general, persoanelor care sunt pe lista stand-by privind ocuparea unui post managerial, dar si tuturor angajatilor din orice organizatie.

 

Tematica

  • Conceptul de negociere;

  • Principiile negocierii;

  • Marja de negociere;

  • Tipuri de negociere;

  • Fundamentele teoretice ale negocierii;

  • Problemele aparute in procesul de negociere;

  • Tactici, scheme si trucuri in negociere;

  • Planul de negociere;

  • Evaluarea unei negocieri;

  • Comunicarea in negociere;

  • Analiza tranzactionala in negocierea eficienta - aplicabilitate si practica;

  • Tranzactii comunicative;

  • Mecanisme de influentare in relatiile interpersonale;

  • Comportamente de manipulare a interlocutorului;

  • Tehnici de negociere;

  • Necesitatea diversificarii si flexibilitatii in negociere;

  • Stapanirea situatiilor de divergenta;

  • Managementul conflictelor aparute in procedul de negociere;

  • Echipa sau grupul de negociere.

 

Mai multe detalii gasiti accesand link-ul: http://www.cursuriautorizate.ro/cursuri/146/Curs_Tehnici_de_negociere_eficienta.html

 

Calificarea Manager este practicata de persoane cu o solida pregatire profesionala intr-un anumit domeniu, care conduc activitatile desfasurate de colective multiple, eterogene si variate de oameni, in interiorul unor organizatii si companii de dimensiuni diferite din orice sector de activitate: economic, social, cultural, administrativ, sanatate, educatie, servicii etc. pentru atingerea obiectivelor strategice asumate.

 

Tematica:

1. Conceptul de management;

2. Managerii: roluri si aptitudini;

3. Procesul de conducere, atributele conducerii, sistemul de management, principiile managementului;

4. Organizatiile economice, tipologie; intreprinderea – sistem economic si social;

5. Pocesele si functiunile intreprinderii;

6. Deciziile in management (business decisions): metodologia luarii deciziei, metode de decizie, structuri pentru luarea deciziei;

7. Organizarea intreprinderii;

8. Planificarea: forme, tehnici si instrumente;

9. Conducerea prin obiective;

10. Controlul in management: scop, continut, clasificarea proceselor de control, metode si instrumente de control

11. Resurse umane: conducerea angajatilor, motivare si comunicare, cultura organizationala;

12. Managementul calitatii;

13. Informatizarea sistemelor de organizare si conducere al intreprinderii.

 

Mai multe detalii gasiti accesand link-ul: http://www.cursuriautorizate.ro/cursuri/133/Curs_Manager.html

 

Cursul Managementul performantei - KPI Indicatori cheie de performanta isi propune sa ofere participantilor atat cunostintele teoretice cat si competentele practice necesare lucrului cu Indicatorii Cheie de Performanta, astfel incat sa demareze un proiect de implementare a sistemului KPI in organizatie sau sa revizuiasca indicatorii existenti.

Sistemul KPI este esential pentru orice organizatie. Daca acesta este inadecvat comportamentele rezultate pot fi contraproductive, iar acest fapt atrage asupra sa numeroase plangeri din partea clientilor. Tinta oricarei organizatii o reprezinta un numar scazut de plangeri/reclamatii survenite ca urmare a nesatisfacerii sau satisfacerii necorespunzatoare a cererii clientilor.

 

Grup tinta:

Programul de formare poate fi urmat de toti cei ale caror obiective reprezinta atingerea scopurilor organizationale prin imbunatatirea activitatilor derulate, stabilind criterii de performanta.

 

Tematica:

• Introducerea in KPI

• Procesul general de selectie KPI

• Exemple de KPI

• Criterii de selectie KPI

• Documentarea KPI

• Dezvoltarea de KPI Dashboards si Scorecards

• Colectarea si raportarea datelor

• Instrumentele de comunicare KPI

• Generarea de valoare folosind KPI

• Masurarea si invatarea cu KPI

• Studiu de caz.

 

Mai multe detalii gasiti accesand link-ul: http://www.cursuriautorizate.ro/cursuri/168/Managementul_performantei___

KPI_Indicatori_cheie_de_performanta_.html