Asociatia Nationala a Profesionistilor in Managementul Riscurilor din Romania

 

Cursul Comunicare manageriala reprezinta o excelenta oportunitate pentru managerii sau directorii institutiilor de a imbunatati maniera de lucru a propriei echipe, prin punerea in practica a tehnicilor manageriale de baza cu privire la mesajele transmise, verbale si non-verbale.

Programul de formare atinge aspecte relevante desfasurarii activitatii in cadrul organizatiilor si institutiilor publice, iar intreaga desfasurare a acestuia a fost elaborata pe principiul acumularii de cunostinte plecand de la informatii cu caracter general - amintind de aspecte ale comunicarii ce pot fi aplicate in toate aspectele vietii de zi cu zi- ajungand la „Comunicarea organizationala” ce vizeaza informatii cu privire la modalitati si tipuri de comunicare existente in cadrul organizatiilor.

 

Mentionam ca acest curs are la baza aplicarea in practica a informatiilor teoretice, peste 60% din durata sa reprezentand jocuri de rol si studii de caz, cu unicul scop de a intelege mai bine CE si CUM trebuie aplicat.

 

 

Obiective:

Cursul este astfel structurat pentru a va aduce urmatoarele informatii importante:

  1. Aspecte ale comunicarii ce pot fi aplicate in viata de zi cu zi;

  2. Cresterea calitatii mesajelor transmise;

  3. Modalitati, tipuri si canale de comunicare existente in cadrul organizatiilor;

  4. Reguli pentru o comunicare eficienta / Metode si tehnici de imbunatatire a comunicarii (verbala, nonverbala si paraverbala), atat in plan personal cat si profesional;

  5. Bariere in comunicare;

  6. Modalitati de gestionare a conflictelor;

  7. Sedintele ca instrumente de comunicare

Mai multe detalii gasiti accesand link-ul: http://www.cursuriautorizate.ro/cursuri/119/Curs_Comunicare_manageriala.html